fredag 3 oktober 2008

Ny stass!

Har just lagt sista handen vid Emelias nya omlottröja. Tänkte att hon skulle få ha den ikväll när vi ska på kalas hos min mormor. Ska försöka lägga ut en bild på den senare.
Ikväll bjuds det på lax, tårta och kanske ett glas vin. Tänkte paxa att inte köra hem ikväll. Känns som att det är min tur idag :-)
Har just ringt runt lite för att säga att folk får komma och fika på måndag när Agnes fyller ett! Fatta att det har gått ett helt år... Känns som igår jag vankade runt här med jättemagen och 30 kilos (!!) övervikt. Tycker jag ska ha en eloge som fick bort allt lagom till jul samma år :-)


Bjuder på den här :-) Kommentarer överflödiga....

Fredag idag. Helgplaner då? Tjaa, Vi har hur mkt som helst att hinna göra här ute innan hösten kommer ordentligt. Har grävt bort allt gräs för att plantera häck. Måste bara ner på djupet och blanda upp jorden. Tänkte att Henrik skulle få hjälpa mig med det. Är så rackarns tungt.
Sen hade vi tänkt hinna och hälsa på Linda och Johan imorrn efter att Henrik varit i skogen med pappa. Söndag blir en arbetsdag här ute. Kanske baka lite inför måndagens party. Hade också tänkt hinna hälsa på min kusin och snusa på deras nyfödda Annie. Få se om bäbissjukan slår till med full kraft då...
Emelia har ju förresten också fyllt år. Det blev ett kalas som sträckte sig över en hel vecka tror jag. Det är nästan som att fylla femtio att fylla tre :-)


Trevlig helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman var roligt du är igång o skirv er igen... :-)

Du är så fin med o utan mage!
Mem bra jobbat, du är så duktig!


Stort grattis btill tjejerna, ena i efteskott o andra i förskott!


Kram kram