fredag 24 oktober 2008

Nordpoolen...

...har vi just kommit hem från. Vi har varit och badat och ätit lunch med Elenor, Linda, Rasmus och Hampus. Mycket trevligt!
Nu håller vi på att göra pizza. Min plan är att jag ska ha den klar när Henrik kommer hem från jobbet så jag kan äta och sen gå och sova (!). Ska ut och jobba natt i natt. Tungt när man inte har sovit så bra. Emelia har nämligen blivit förkyld inatt och sovit jättedåligt, detsamma för mig då. Nåja, ingen fara, det kommer bättre nätter!
Imorgon blir det mässan efter lunch, om Emelia inte är sämre. Blir dock en snabbsväng. Ska förbi och hämta häckplantorna efter det så blir det plantering på söndag.

Nu ska vi skynda vidare med maten, så den blir klar någon gång!
Trevlig helg!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mys med bad på Nordpolen! Alltid lika roligt att se hur lyckliga barnen är när man gör något som de älskar :-)

Vi hittade faktiskt ingenting på mässan, tyckte utbudet var dåligt i år. En ballong köpte Thilde i alla fall :-) Fast jag hade inte så mycket energi att leta efter något speciellt heller, att springa efter Thilde tog nog så mycket på krafterna ;-) Var du något på mässan? Såg inga kauomaskor där i alla fall så har du tänkt åka i morgon (om du inte var i dag) så åk inte dit för att fynda skor :-) Eller det kan ju hända att jag missade dem men jag tror inte det?!

Visst var den god Pollykakan, och det var ju ett väldigt enkelt recept! Det är JennyBenny du ska tacka för det var hon som tipsade mig, pollyfan som hon är ;-) Fast det räckte ju att äta en liten bit för den var så himla söt!

Hoppas ni har fint väder i morgon när ni ska plantera häcken, och bjud gärna på några bilder ;-)