torsdag 13 november 2008

Snö!!

Idag kom den då äntligen. Snön!! Som vi har längtat. Var tvungen kliva upp tidigare så vi hann ut och leka lite innan vi åkte till dagis.
Efter att vi lämnat på dagis åkte jag och A hem och tog en långpromenad. Sen har vi städat och fixat lite, duschat och åkt tillbaka till dagis för utvecklingssamtal. Det var spännande. Lill-gumman fick då enbart goda omdömmen. Så roligt att höra. Vi fick även dagiskorten idag och det var en allvarlig tös på både gruppkortet och de enskilda. Tråkigt för annars tycker jag att hon alltid spexar på alla kort. Nåja. Spelar ju ingen roll.

Annars har vi inte fått mycket gjort i veckan. Mest flängt runt känns det som. Igår var vi iaf på banken och tog ett litet renoveringslån. Snacka om att de nästan kastar pengar efter en. "Är ni säkra på att ni inte ska låna mer, riktigt säkra?" :-)

Nä, nu tror jag inte att jag kan skriva mer. Emelia surrar så mycket om "torsdagsmys" här på sidan så jag vet snart inte vad jag heter :-) Ikväll blir det en liten stadstur med Linda i piteå.
Inga särskilda planer för helgen annat än ett blingoparty i Luleå på söndag eftermiddag. Det blir skoj!

Allt för nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen det där med vad bankmännen och kvinnorna säger, fast de har faktiskt rätt...för när man räknar själv på vad allt kommer att kosta så räknar man alltid så lågt! :-) Ska bli kul o se vad ni sätter i gång med där hemma nu! Här står det still och om inte stefan får något ryck lär det göra det till bebis kommit ut. Ganska skönt att ha en bra orsak till att pausa lite :-)

Visst är det härligt med snön, man ser sig själv i sina barn när man ser hur lyckliga de är för att första snön kommit...själv var man ju likadan! :-)